ستاندار خراسان شمالی :
استاندار خراسان شمالی صبح امروز در آیین رونمایی از دستگاه مولد اکسیژن ساز صنعتی و بیمارستانی و کمپرسور اسکرو از آمادگی صدرصدی استان جهت جذب سرمایه گذاران و تولید کنندگان در تمام ابعاد و حوزه های مختلف خبر داد و گفت : بسترهای لازم جهت استقبال از تمام سرمایه گذاران در حوزه های مختلف فراهم است .
کد خبر: ۱۰۲۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 16 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی دکتر محمد رضا حسین نژاد افزود:جهت گیری استان به سمت کار ، تولید و شناسایی مزیت هر شهرستان هدایت شده است لذا به دنبال تقویت موضوعات حوزه تولید در سطح استان هستیم . وی گفت : برای ارائه تسهیلات به تولید کنندگان و واگذاری زمین هیچ مشکل یا مانعی در استان وجود ندارد. وی با تاکید بر اینکه باید به جوانان نخبه ، دانشمندان و متخصصان داخلی اعتماد کرد ، افزود: اعتماد به این قشر ، تا کنون توفیقات بسیاری را در حوزه های مختلف نصیب کشور کرده است .

دکتر حسین نژاد خاطر نشان کرد: باید با حمایت از متخصصان داخلی و شرکت های دانش بنیان هر نوع وابستگی به خارج از کشور در عرصه محصولات و مواد اولیه را به حداقل رساند. گفتنی است همچنین با حضور دکتر محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی کلنگ خط تولید مولد اکسیژن ساز صنعتی و بیمارستانی به زمین زده شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار