در قالب طرح همنشین بهشتی؛
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح همنشین بهشتی برای نخستین بار در کشور، گفت: ۴۸۸ دانش آموز این استان در قالب اجرای طرح همنشین بهشتی حامی ایتام استان شدند.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 17 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مجید الهی راد با اشاره به اجرای طرح «درس همنشین بهشتی» برای دانش‌آموزان خراسان شمالی، اظهار کرد: این طرح با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش و سپاه جواد الائمه (ع) در مدارس استان برای نخستین بار در کشور اجرا شد که برکات بسیار خوبی برای ایتام به ارمغان داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: ۴۸۸ دانش آموز این استان در قالب اجرای طرح همنشین بهشتی حامی ایتام استان شدند.

وی با یادآوری اینکه اکنون هزار و ۱۳۰ فرهنگی حامی ایتام و فرزندان محسنین استان هستند، بر تداوم اجرای این طرح در جهت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری تاکید کرد.

الهی راد مجموع کمک مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش طی امسال را ۱۶۹ میلیون تومان برشمرد و گفت: ۱۱۲ میلیون تومان این رقم در بخش کمک هزینه درمانی برای دانش آموزان نیازمند توسط نیکوکاران مساعدت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در انتها گفت: طی امسال با حمایت‌های تحصیلی کمیته امداد ۷۶ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در دانشگاه‌های دولتی و چهار نفر نیز در رشته پزشکی پذیرفته شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار