فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 25 هزار اصله نهال غیر مجاز در محور بجنورد-آشخانه به ارزش بیش از 12 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 24 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مهدی مهران فر، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان، امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۵ هزار اصله نهال غیر مجاز در محور بجنورد-آشخانه به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

 

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون ۱۰ چرخ حامل نهال غیرمجاز در محور بجنورد-آشخانه بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۱ شهرستان وارد عمل شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان افزود: عوامل گشت بلافاصله ضمن حضور در محل مورد نظر نسبت به توقیف این کامیون اقدام، که در بررسی بیشتر مشخص شد بار خودرو شامل نهال های باغی فاقد مجوزهای لازم از اداره جهاد کشاورزی بوده و راننده قصد انتقال ۲۵ هزار اصله نهال غیرمجاز را در محور بجنورد-آشخانه از مبدا بجنورد به مقصد استان های غربی کشور را داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان جهاد کشاورزی، ارزش این نهال ها بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف که مراتب پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره جهاد کشاورزی تحویل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار