استاندار خراسان شمالی با اشاره به افتتاح ۱۲۹ طرح محرومیت زدایی در استان از سوی بنیاد مستضعفان، گفت: خراسان شمالی نیازمند توجه بیشتر این نهاد است.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 08 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد صبح سه شنبه در آئین افتتاح همزمان ۱۲۹ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی اظهار کرد: ارزش این پروژه‌ها ۲۴ میلیارد تومان بود.

 

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: توانمند سازی و رفع محرومیت یکی از ضرورت‌ها و اولویت‌های مهم استان است که امیدواریم بنیاد مستضعفان کشور به این استان توجه ویژه ای داشته باشد.

 

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اثر بخشی ۲۴ میلیارد تومان این طرح‌های محرومیت زدایی برای استان چندین برابر خواهد بود، افزود: هدف اصلی ما از افتتاح این پروژه‌ها و سایر پروژه‌ها در دیگر مناطق محروم استان عمران و آبادانی و رفع فقر و محرومیت است.

 

وی با بیان اینکه خراسان شمالی باید استانی برخوردار باشد، گفت: به دلیل خشکسالی‌های متوالی، کمبود آب و وجود فقر، از واژه برخوردار بودن فاصله گرفته که نیازمند توجه ویژه بنیاد مستضعفان کشور هستیم زیرا با اعتبارات اندک تملک و دارایی نمی‌توان این مسیر را به تنهایی طی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار