امام جمعه بجنورد:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید به خاطر مطلع شدن از بعضی جابجایی‌ها، دست از کار بکشند و بی فعالیت شوند.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵ 18 March 2022

 

حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه جابجایی در مناصب مدیریتی همیشه وجود داشته و این موضوع شاخصه نظام مدیریتی ما است، اظهار کرد: مسئولان تا آخرین لحظه مسئولیت، موظفند براساس تکلیف شرعی، قانونی و اخلاقی به خدمت صادقانه و بی‌منت خود ادامه دهند.

 

وی تاکید کرد: این جابجایی‌ها همیشه وجود داشته و خواهد بود و باید مدیران تا آخرین لحظه مسئولیت خود، پاسخگوی مردم و وظیفه‌ای که برعهده آن‌ها است باشن تا مدیون نشوند.

 

امام جمعه بجنورد به نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی موعود (ع) اشاره کرد و گفت: ایمان قوی به خدا، خدا جو و خدا خواه بودن از ویژگی‌های آن حضرت است که در روایات نیز به آن‌ها اشاره شده است. یاران آن حضرت نیز در برابر مشکلات، عقب نشینی نمی‌کنند و همواره محکم و استوار هستند.

 

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به در پیش رو بودن سال نو شمسی نیز اظهار کرد: عید نوروز فرصت خوبی است برای انجام این سنت صله رحم؛ این امر موجب طولانی شدن عمر است و ترک آن از عمر انسان می‌کاهد.

 

وی همچنین تاکید کرد: در این ایام نباید از همسایگان و خویشاوندان که نیازمند هستند غافل نشویم چرا که مواسات و ایثار یکی از ویژگی‌های یاران حضرت مهدی (ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران به مرکز موساد در اربیل عراق اشاره کرد و گفت: این پاسخ، درس‌های بسیاری برای تمامی کشورهای منطقه دارد؛ از جمله اینکه بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب، دوران بزن در رو به پایان رسیده است.

 

وی افزود: این اقدام، پاسخ محکمی برای کسانی است که بخواهند از طریق خاک کشورهای همسایه ما، ناامنی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار