استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: شعار سال با یک حرکت تدریجی از مدارس، دانشگاه‌ها و با حضور فارغ التحصیلان محقق می‌شود لذا رسالت هر سه گروه سنگین است
کد خبر: ۱۰۳۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 03 April 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد صبح یک شنبه در آئین بازگشایی حضوری مدارس خراسان شمالی اظهار کرد: تحقق توسعه و پیشرفت از مسیر کسب دانش می‌گذرد.

 

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دانش آموزان با ارتقای دانش و کسب تجارب مختلف در تمام ابعاد می‌توانند زمینه پیشرفت کشور را فراهم آورند.

 

وی با تاکید بر این نکته که موضوعات خلاقانه زمینه‌های پیشرفت کشور را به وجود می‌آورد، افزود: با ارائه موضوعات خلاقانه در تمام ابعاد، شاهد عدم وابستگی کشور به سایر کشورها خواهیم شد.

 

حسین نژاد خاطر نشان کرد: در سالی که مزین به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است تحقق این شعار با یک حرکت تدریجی از مدارس، دانشگاه‌ها و با حضور فارغ التحصیلان محقق می‌شود لذا رسالت هر سه گروه سنگین است.

 

وی یادگیری عمیق دانش و کسب تجربه را از رسالت‌های مهم دانش آموزان عنوان کرد و گفت: برای کسب دانش باید به دنبال حل سوالات متعدد در حوزه‌های مختلف بود و این مهم از حوزه دانش آموزان آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار