رئیس کمیسیون قضائی مجلس:
رئیس کمیسیون قضائی مجلس با شمارش برخی از جنایات آمریکا، گفت: باید ماهیت آمریکا دائما بازگو شود زیرا بی توجهی به این امر باعث می شود کشور تحت سیطره قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 27 June 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، موسی غضنفرآبادی صبح دو شنبه در مراسم حقوق بشر آمریکایی که در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: جنگ جهانی دوم با ۲۴ میلیون کشته نظامی و ۶۰ میلیون کشته غیر نظامی به عنوان مرگ بار ترین تراژدی تاریخ مطرح است.

 

رئیس کمیسیون قضائی مجلس ادامه داد: بمباران دو شهر ژاپن که باعث مرگ ۱۰۰ هزار نفر در لحظه و ۱۲۰ هزار نفر دیگر در اثر تشعشعات در آینده شد، تنها برگی از جنایات آمریکا است.

 

وی افزود: برای جلوگیری از وقوع حوادثی مشابه جنگ جهانی، سازمان ملل با هدف صلح جهانی و گسترش روابط دوستی بین ملت‌ها تشکیل شد اما این سازمان مقابل جنایات آمریکا مسکوت است.

 

غضنفرآبادی با تاکید بر اینکه اسلام بیشترین حقوق برای جان انسان‌ها را در نظر گرفته است، گفت: آمریکا در سطح کشورش با جرم‌های خشن مواجه است که حاکمان یا نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند جلوی آن را بگیرند؛ نمونه واضح آن قانون حمل سلاح است به طوری که کودکان مدارس نیز به راحتی به رگبار گرفته می‌شوند.

 

رئیس کمیسیون قضائی مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها ایران را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می‌کنند اما زندان‌های مخوف آمریکا در جهان معروف است.

 

وی افزود: در سطح بین‌المللی، آمریکا جنایات بیشماری از جمله حمله به عراق و افغانستان، ایجاد القاعده و داعش، مداخله در امور داخلی کشورها، جنایت در ژاپن و… را در کارنامه دارد.

 

غضنفرآبادی بیان داشت: جنگ هشت ساله، سرنگونی هواپیما مسافربری ایران، تحریم ظالمانه و جنگ تمام عیار اقتصادی، پناه دادن به منافقان و ترور سردار سلیمانی بخشی از جنایت این کشور علیه ایران بوده است.

 

وی افزود: اگر امروز کشوری قدرتمند نباشد یا باید تحت نفوذ سیاسی آمریکا باشد و یا با باج بدهد.

 

رئیس کمیسیون قضائی مجلس در انتها گفت: باید بدانیم ماهیت آمریکا چیست؛ زیرا اگر به این بی توجه باشیم تخت نفوذ و سیطره آمریکا قرار می‌گیریم؛ هر چند چهل سال است مقابل آمریکا ایستاده ایم و شهامت خود را نشان دادیم اما باید ماهیت این کشور دائماً در ذهن بازگو شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار