باحضور رئیس مجمع جهانی سادات کشور، خانه سادات استان یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 15 July 2022

 حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی گفت: مجمع جهانی سادات یک نهاد مردمی است که تحت لوای مقام معظم رهبری (مدظله) و تعامل سازنده با سایر دستگاه‌های حاکمیتی خدمت رسانی می کند و خدمات این مجموعه فقط مربوط به سادات نیست بلکه تمام خانواده‌هایی که با سادات ممزوج شده اند و آحاد جامعه اسلامی را در بر می‌گیرد.

وی گفت: مهمترین اهداف مجمع جهانی سادات احیا جایگاه معنوی سادات، اهتمام به تدوین شجرنامه، توجه و رسیدگی به امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سادات است.

رئیس مجمع جهانی سادات گفت:سادات یادگار و ذریه گرانقدار پیامبر اکرم (ص) و در همه فرق اسلامی مورد تکریم‌ و احترام بوده و میتوانند حلقه اتحاد امت اسلامی باشند از این رو بنا داریم با احیاء و تقویت جایگاه سادات، این نسل مبارک را بعنوان پدافند غیر عامل معنوی جامعه تقویت کنیم تا ارزش‌های دینی و اعتقادی در جامعه از این طریق بیش از پیش ارتقاء یابد.

 

حجت السلام و المسلمین طباطبایی گفت: شناسایی و خدمات رسانی به سادات و اقشار نیازمند، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، جهادی، بهداشتی، علمی و آموزشی با حمایت خیرین از دیگر اهداف این مجمع است.


در پایان این مراسم با اهداء احکام به اعضای خانه سادات آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه استان یزد به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و حجت الاسلام سیدمحمد موسوی به عنوان رئیس خانه سادات استان معرفی شدند.

برچسب ها: افتتاح ، سادات ، مجمع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار