مدیر صندوق كارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاكنون ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج به زوجین متقاضی در خراسان شمالی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 09 October 2015

امین خوشقامت در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: صندوق كار آفرینی امید اقدامات خود را در راستای حمایت از اشتغالزایی و پرداخت تسهیلات ازدواج انجام می دهد.

وی با اشاره به اینكه سهم پرداختی صندوق كارآفرینی امید استان بخش بخش تسهیلات ازدواج یك هزار و ۳۳۰ فقره وام است، اظهار داشت: این صندوق از ابتدای امسال تاكنون ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تهسیلات ازدواج به ۴۳۰ متقاضی در خراسان شمالی پرداخت كرده است.

به گفته خوشقامت كارمزد تسهیلات پرداختی از سوی صندوق كارآفرینی امید خراسان شمالی چهار درصد بوده و این تسهیلات در قالب قرض الحسنه پرداخت می شود.

وی همچنین با اشاره به پرداخت ۷۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۴۱۲ نفر از ابتدای امسال تاكنون افزود: این تسهیلات در قالب خود اشتغالی، كارفرمایی، برند و پشتیبانی اعطا می شود.

خوشقامت اظهار داشت: صندوق كارآفرینی امید استان از افراد صاحب ایده و فكر حمایت های لازم را در راستای اجرایی كردن ایده و توسعه اشتغال انجام می دهد.

مدیرصندوق كارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: با توجه به بالا بودن نرخ بیكاری در استان ها یكی از سیاست های دولت تدبیر و امید توسعه اشتغال و فضای كسب و كار است كه این صندوق در استان نیز برنامه ها و اقدامات خود را در این راستا انجام می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار