فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج جامعه‌ زنان در کادرسازی، نخبه‌پروری و پرورش نیروهای تراز انقلاب در قشر بانوان جامعه نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 14 August 2023

به گزارش تابناک خراسان  جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در دیدار با فاطمه بصیر‌پور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان بر توانمندسازی بانوان در تمام عرصه‌های جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: بسیج جامعه زنان در کادرسازی، نخبه‌پروری و پرورش نیرو‌های تراز انقلاب در قشر بانوان جامعه نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد.

وی به تحلیل تهدیدات، آسیب‌ها و فرصت‌ها پرداخت و بیان کرد: با احصاء دقیق مسائل می‌توان آسیب‌ها را تبدیل به فرصت کرد و از فرصت‌ها برای اعتلای برنامه‌ها و پیشبرد اهداف بهره برد.

سردار مهدوی بیان کرد: اگر مسائل و موضوعات به ظاهر کوچک شناسایی، ریشه‌یابی و رفع نشود قطعا در آینده جامعه را دچار بحران خواهد کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی برتوجه ویژه به کارکرد میدانی گردان‌های کوثر تاکید کرد و گفت: نیاز است گردان‌های رزمی خواهران بیش از پیش با آموزش و برنامه‌های منسجم تقویت شود.

وی گفت: انعکاس عملکرد‌ها و فعالیت‌های بسیج به‌ویژه بسیج جامعه زنان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی مهم و مورد توجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار