مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌شمالی گفت: ۱۲ هزار و ۱۳۰ نفر طی عملکرد دولت سیزدهم به عضویت این صندوق درآمدند که حدود ۱۹ درصد رشد در تعداد بیمه شدگان را نشان می دهد.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 25 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از ایرنا، محمدرضا بیدی روز جمعه در گفتگویی اظهار کرد: اینک ۷۶ هزار و ۱۷۸ نفر از جمعیت خراسان شمالی عضو صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند که این عدد در ابتدای دولت سیزدهم ۶۴ هزار و ۴۸ نفر بود.

وی افزود: ضریب نفوذ بیمه‌ای نیز در ابتدای دولت سیزدهم ۳۵.۲۹ درصد بود که اکنون به ۴۱.۹۷ درصد رسیده است.

بیدی با اشاره به استقبال بانوان استان از بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: پیش از دولت سیزدهم ۱۲ هزار و ۹۹۵ نفر از اعضای این صندوق را بانوان تشکیل می‌دادند که با رشد ۳۲.۲۷ درصدی اینک به ۱۷ هزار و ۱۸۹ نفر رسیده است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد مستمری بگیران نیز از ۲ هزار و ۹۳۷ نفر به چهار هزار و ۳۳۱ نفر رسیده است.

بیدی تصریح کرد: در این بازه زمانی میانگین سن بیمه شدگان نیز کاهش یافته به گونه‌ای که اکنون میانگین سن بیمه شدگان این صندوق در استان ۴۱.۵ سال است.

وی با بیان اینکه پرداخت هشت ماه حق بیمه توسط دولت فرصتی مناسب برای مشمولان این صندوق است اظهار کرد: بیمه شده در این صندوق تنها حق بیمه چهار ماه از سال را پرداخت می‌کند.

۴۴ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی در روستا‌ها سکونت دارند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار