رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: دستگاه قضایی در هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد کار تولیدی حتی برای یک مدت کوتاه متوقف یا معطل بماند.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 26 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در بازدید میدانی از یک کارخانه تولید کننده قند در شهرک صنعتی بجنورد از ورود ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان، جهت بررسی، پیگیری و رفع اختلافات حقوقی و قضایی بر سرراه این مجموعه تولیدی خبر داد و اظهار کرد: دستگاه قضایی در هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد کار تولیدی حتی برای یک مدت کوتاه متوقف یا معطل بماند.

وی گفت: تعلیق و تعطیلی فعالیت این مجموعه تولیدی طی چندماهه اخیر در نتیجه بروز و تداوم اختلاف و تصمیمات دستگاه‌های اجرایی ذی ربط بوده است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: صرفنظر از اتخاذ تصمیمات قضایی و صدور رأی در خصوص مشکلات حقوقی طرفینِ قرارداد، با توجه به نیاز استان به تولید قند و نیز با عنایت به کارآفرینی، اشتغال زایی مؤثر و فرصت‌های شغلی ناشی از تولید و سرمایه گذاری هدفمند در خراسان شمالی، تلاش می‌شود این مسأله و اختلافات به طور صلح آمیز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل و فصل و فعالیت این کارخانه مجدداً از سر گرفته شود.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار