با کاهش دمای هوا در خراسان شمالی بخاری ها در مناطق مختلف این استان بویژه مناطق کوهستانی روشن شد و مردم این خطه امروز /یکشنبه/ با پوشاک گرم بر سرکار خود حاضر شدند.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 18 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از ایرنا، کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان شمالی دمای هوا در برخی مناطق این استان نظیر 'کوسه' و 'گیفان' را کمتر از دو درجه سانتیگراد اعلام کرد.

مهری هاشمی دوین افزود: دمای هوا در بجنورد نیز امروز با شش درجه سانتیگراد کاهش در مقایسه با روز شنبه به پنج درجه سانتیگراد رسید.

وی همچنین از وزش تندباد در بخش سنخواست شهرستان جاجرم با سرعت 80کیلومتر بر ساعت خبر داد و گفت: به دنبال وزش این تندباد بیشتر مناطق استان شاهد بارش باران بوده است.

وی بیشترین میزان بارش ثبت شده در 24ساعت گذشته را مربوط به بدرانلو با 9.3 میلیمتر عنوان کرد و گفت: در ایستگاه های باران سنجی سوخوسوهاشم، گرماب، فاروج، درکش، تازه قلعه، گیفان، شیروان و گریوان نیز به ترتیب9.4، 8.8، 6.7، 6.4، 4.2، 4.5 و 5.1 میلیمتر بارش ثبت شده است.

اداره کل هواشناسی همچنین پیش بینی کرده که براساس بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر جوی ناپایدار در استان است که افزایش ابر و وزش باد شدید و در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات مه صبحگاهی و احتمال بارش برف دور از انتظار نیست.

براساس این گزارش، روند کاهش دما تا روز دوشنبه در این استان ادامه خواهد داشت که حداقل دمای هوا به یک درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
بخشی از استان 867 هزار نفری خراسان شمالی در مناطق کوهستانی و در دامنه های رشته های کوه های آلاداغ، سالوک و شاه جهان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار