مدیر صندوق بیمه بازنشستگی خراسان شمالی:
مدیر صندوق بیمه بازنشستگی خراسان شمالی گفت: با تلاش، پیگیری و برگزاری نشست های مختلف دراین استان، امسال جایگاه طرح ملی سیستم جامع شاغلین در خراسان شمالی ارتقاء یافت.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 18 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی، به نقل از مهر، سهراب قدیمی افزود: سیستم جامع شاغلین از امكانات و قابلیت های بالایی برخوردار است و به نوعی بانك اطلاعات هویتی شاغلین به شمار می رود.

وی اظهار كرد: در این سیستم تمام اطلاعات پرسنلی و سوابق پرداخت كسورات حق بیمه شاغلین مشترك صندوق بازنشستگی ثبت می شود.

قدیمی با اشاره به اینكه طرح ملی سیستم جامع شاغلین به منظور حفظ و صیانت از حقوق شاغلین اجرایی شده است، گفت: تسریع در برقراری حقوق بازنشستگی، دستیابی به اطلاعات تمامی مشتركین این صندوق، ثبت اطلاعات سوابق كسورات بازنشستگی مشتركین و ... از جمله اهداف این سیستم است.

وی اظهار كرد: اجرای طرح ملی سیستم جامع شاغلین، تحولی اساسی در خدمات بیمه الكترونیك و غیر حضوری صندوق بازنشستگی ایجاد کرده است.

مدیر صندوق بیمه بازنشستگی استان گفت: تا قبل از تیرماه سال جاری خراسان شمالی در اجرای طرح ملی سیستم جامع شاغلین جایگاه بیست و هشتم كشوری را داشت، اما با پیگیری های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد با دستگاه ها و مسئولین زیربط اکنون در جایگاه چهارم قرار دارد.

قدیمی افزود: صندوق بیمه بازنشستگی خراسان شمالی با پوشش هشت هزار و ۵۰۰ بازنشسته و ۱۷ هزار شاغل بیمه شده فعالیت های خود را در زمینه های پراخت حقوق ماهانه به بازنشستگان، دریافت كسورات شاغلین و ... انجام می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار