به منظور كمك به كودكان نیازمند؛
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از اجرای طرح «دست های مهربانی» به منظور كمك به كودكان نیازمند استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵ 20 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از مهر، مهدی علی آبادی گفت: طرح دست های مهربانی به مناسبت هفته گرامیداشت كودك در شهرستان‌های خراسان شمالی اجرا شده است.

وی اظهار كرد: در این طرح با برپایی چادر در میادین اصلی شهر و در مجاورت ساختمان های هلال احمر در شهرستان‌های استان، اسباب بازی‌های اهدایی از سوی شهروندان به منظور اهدا به كودكان نیازمند استان جمع آوری می شود.

علی آبادی افزود: پس از اتمام طرح و جمع آوری، اسباب بازی‌ها در قالب كاروان نیكوكاری یا غنچه های فراگیر، با حضور اعضای جوانان هلال احمر استان به مناطق محروم ارسال می شوند.

وی اضافه كرد: كانون غنچه های فراگیر مراكزی هستند كه كودكان امكان حضور در مهدهای كودك را ندارند و در قالب این كانون برنامه های شاد و مفرحی توسط اعضای هلال برای آنان برگزار می شود.

علی آبادی اظهار كرد: جمعیت هلال احمر ماهیت و ساختار بشر دوستانه دارد و با تمام توان به نیازمندان و محرومان خدمت رسانی می كند.

وی با اشاره به اینكه خوشبختانه مردم این استان از اجرای طرح «دست های مهربانی» تاكنون استقبال خوبی داشته‌اند، افزود: این طرح در مناسبت های مختلف، در سال جاری و سال های آینده با هدف كمك به كودكان نیازمند اجرایی می شود.

علی آبادی توانمندسازی محرومان و نگاه به مناطق محروم را از مهم ترین اهداف جمعیت هلال احمر استان عنوان كرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: اجرای این طرح تا پایان ماه جاری ادامه دارد و پس از آن شهروندان می توانند برای مشاركت در این طرح به پایگاه های جمعیت هلال احمر در شهرستان بجنورد و سایر شهرستان های استان مراجعه كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار