فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و ۱۲۵ کیلو و ۴۳۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 29 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی؛ سردار سعید مطهری زاده گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۷ کیلو و ۵۸۲ گرم از مواد کشف شده، مواد مخدر صنعتی و مقدار یک تن و ۹۷ کیلو و ۸۵۳ گرم آن نیز مواد مخدر سنتی بود.
وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی سه هزار و ۸۱۵ نفر مجرم در استان دستگیر و به همراه پرونده‌های متشکله، به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: ۹۳ نفر از دستگیر شدگان را قاچاقچیان، هزار و ۴۱۷ نفر خرده فروش و ۲ هزار و ۱۸۹ نفر هم معتادان تشکیل داه است.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در همین رابطه ۱۰۹دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و راهی پارکینگ شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۹ درصدی همراه بود.
وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شدند، گفت: از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۵۴۴ مورد طرح پیشگیرانه در استان اجرا شده است.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعداد طرح‌های پیشگیرانه اجرا شده به نسبت سال قبل ۸۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد، افزود: تعداد هزار و ۵۱ مورد از این طرح‌ها را طرح پاکسازی و ۱۷۶ مورد از آن را طرح کنترل محور‌های مواصلاتی تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه در همین رابطه سه هزار و ۹۲۹ مورد عملیات نیز اجرا شده که به نست مدت مشابه سال گذشته ۹۴ درصد افزایش داشته است، افزود: امنیت و آرامش در استان خط قرمز ما است و با هر اقدامی که باعث شود تا مردم احساس ناامنی کنند به صورت مقتدرانه برخورد خواهد شد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار