امام جمعه بجنورد گفت: شکر نعمت مشارکت مردم در انتخابات، خدمت منتخبان مجلس شورای اسلامی به مردم است.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 15 March 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه خطاب به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم در انتخابات زحمات زیادی کشیدند، رای دادند، تبلیغات و مشارکت کردند و از سوی دیگر نظام نیز هزینه‌های زیادی انجام داده و منتخبان مجلس نیز باید شکر این نعمت‌ها را به جای آورند.

وی افزود: نقش نمایندگان مجلس، نقش ارزنده‌ای است و این افراد باید برای کشور قانون وضع کنند؛ بنابراین همه منتخبان مجلس باید با یکدیکر هم دل بوده و وحدت داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری ادامه داد: منتخبان مجلس شورای اسلامی استان باید در کنار یکدیگر برای پیشرفت استان و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی تاکید کرد: پیشرفت استان، حل مشکلات مردم، شکر مشارکت مردم می‌شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها نباید دخالت داشته باشند، بیان کرد: نمایندگان نباید دخالت داشته باشند تا بتوانند نظارت داشته باشند، بازخواست کنند و جایی که قانون اجرا نشده است، سوال بپرسند و پاسخ بخواهند.

وی در ادامه به نقش و جایگاه زن در اسلام اشاره کرد و گفت: زن در جهان اسلام جایگاه والایی دارد و در واقع زنان در اسلام دوشادوش مردان تحول آفرین بوده و اتفاقات بزرگی را خلق کرده اند.

حجت الاسلام نوری افزود: حضرت خدیجه (س) یکی از زنان بزرگ اسلام است که که در کنار پیامبر اسلام بوده و برای تقویت دین اسلام و، ولی جامعه اسلامی تلاش‌های بسیاری را انجام داده است و تمام توان خود را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: ناشکری است که زنان ما این الگو‌های بزرگ را نبینند و الگو‌های ساختگی غرب را ببینند.

حجت الاسلام نوری تاکید کرد: باید الگو‌های بزرگ اسلام را در جامعه بشناسانیم.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار