دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی دولت گفت: مدیران استان باید به مردمی‌سازی باور داشته باشند تا این موضوع و شعار سال محقق شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴ 03 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حمید نظریان امروز (۱۵ فروردین ماه) در نشست با رابطان مردمی‌سازی دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: هویت ما مردمی‌سازی و مشارکت مردم در امور دولت است؛ بنابراین برای تحقق این مهم مدیران باید باورمند باشند که دستیاران مردمی‌سازی با مطالبه‌گری در اداره‌ها می‌توانند به تحقق این موضوع کمک کنند.

وی افزود: نگاه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به امر مردمی‌سازی دولت تغییر کند و به این موضوع باور داشته باشند. البته برخی مدیران در این مسیر پیشرو هستند.

نظریان بیان کرد: نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نشان از نگاه باورمندانه نظام و دولت به این موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه قدرتمندترین دولت‌ها بدون حضور مردم نمی‌توانند کار خود را پیش ببرند، اظهار کرد: مشارکت مردم باید رخ دهد، زیرا مردم راه علاج و خروج از بحران اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه باید هویت دستیاران مردمی‌سازی در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تبیین شود، گفت: فعالیت‌های این مجموعه، بسیار وسیع و گسترده است که نیاز به تبیین دارد.

دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به اینکه هدف مردمی‌سازی، تقسیم قدرت با کمک مردم است، بیان کرد: در حوزه‌های تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی، اجرا و نظارت می‌توان از ظرفیت مردم بهره‌مند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی افزود: حداقل انتظار ما، فعال شدن کارویژه توسط دستگاه‌های اجرایی در امر مردمی‌سازی تا یک هفته آینده است تا از این طریق، نقشه راهی ترسیم شود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار