در هفته ۲۳ لیگ برتر ایران تیم فوتبال نساجی در خانه سپاهان به یک تساوی باارزش رسیدو به این ترتیب آسیایی‌ها رفت‌وبرگشت مساوی کردند؛ نساجی برای اولین‌بار، نقش‌جهان را با امتیاز ترک می‌کند
کد خبر: ۱۱۶۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵ 13 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت اجرایی شدن ۳۰ سایت تلفن همراه به منظور تامین پوشش ارتباطی و اتصال ۵۰ روستای استان مازندران به شبکه ملی اطلاعات در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد. ‎

 

جلیلی مقدم سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور باحضور در مازندران، با بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران دیدار و گفتگو کرد.

 

تیم ملی کشتی آزاد ایران که سال گذشته سوم آسیا شده بود این بار با درخشش کشتی گیران مازندرانی و کسب هشت نشان که پنج مدال آن طلا بود، بار دیگر به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت. 

 

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با اشاره به دیدار و گفتگو با احمد عبدالله رئیس هیات مدیره خانه تجارت ایران - داغستان روسیه، سرگئی مالوویچ شریک خانه تجارت ایران- داغستان و حسن افروخته رئیس هلدینگ لزیر و مسئول کمپانی خانه تجاری ایران- داغستان اظهار کرد: این جلسه در محل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در تهران برگزار گردید و در استمرار و تکمیل جلسه هفته گذشته ما در بندر امیرآباد بوده است.


کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی، امشب از استان مازندران خارج می‌شود. هوای استان تا پایان هفته آینده گرم و آفتابی خواهد بود.

تاکامی:از ظهر چهارشنبه ۲۲ فروردین تا صبح امروز جمعه ۲۴ فروردین بیشترین میزان بارش برف از تمل رامسر به میزان ۱۴ سانتی متر و بیشترین میزان بارش باران از کندلوس نوشهر به میزان ۶۱ میلیمتر گزارش شد.

جاده های چالوس و هراز و آزادراه تهران – شمال از صبح امروز جمعه از مازندران به سمت تهران یکطرفه شد و تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (محور فوق و آزادراه فوق) ممنوع است.

فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد: طرح ملی حجاب و عفاف از فردا شنبه ۲۵ فروردین در استان اجرا می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به قدمت چند میلیون ساله جنگل های هیرکانی؛ مبارزه و برخورد قاطع با متجاوزان و تخریب کنندگان را مطالبه مهم از دستگاه قضایی بیان کرد.

مدیر حج و زیارت مازندران: دو کاروان از مازندران برای به جای آوردن اعمال حج عمره، اوایل اردیبهشت به سرزمین وحی اعزام می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب قائم شهر: با متصرفان به عرصه‌های ملی، قاطعانه برخورد می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور از توزیع ۲۵ تن مرغ و گوشت منجمد با قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد.

۱۵۰ کشتی گیر از ۲۶ فروردین در جام بین المللی کشتی آزاد نوجوانان عبدالله موحد در بابلسر رقابت می‌کنند.

امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع به نشان طلا و حسین ابوذری به نشان برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست یافتند.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار