در بازدید سرپرست آموزش و پرورش استان مطرح شد
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوگاه‌های فرهنگی، فرصتی مناسب برای کسب مهارت‌ها و محیطی غنی و مفرح برای رشد تربیتی و اجتماعی دانش آموزان هستند.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ 13 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جمالی ، در بازدید از اردوگاه دانش آموزی شهید مطهری سی سخت در شهرستان دنا، با بیان اینکه اردو‌های دانش‌آموزی نقش اثربخشی در تبیین برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی برای دانش آموزان دارد، افزود:اردو‌های دانش آموزی مکمل فعالیت دانش آموزان در مدارس است که با فراهم کردن زمینه شاد و پر نشاط به تقویت قوای روحی و همچنین ایجاد زمینه‌های یادگیری بهتر به دانش آموزان کمک می‌کند.
وی، گفت:واحد‌های آموزشی و مدیران مدارس با درخواست برای برگزاری اردو‌های دانش آموزی می‌توانند برنامه‌های آموزشی و پرورشی را متناسب با الگو‌های جدید وزارت آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین اجرا کنند.
محمد جمالی افزود:دانش‌آموزان در این اردو‌ها علاوه بر اینکه آموزش‌های جامعی در حوزه‌های مختلف تشکیلاتی از جمله حوزه اعتقادی، سیاسی و فکری می‌بینند با فنون و مهارت‌های مختلف زندگی در شرایط سخت و زندگی اجتماعی و با آداب و رسوم و فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌شوند.
حجت دبیقی، با اشاره به اینکه دانش‌آموزان حس استقلال و مسوولیت‌پذیری را در اردوگاه‌ها و برپایی اردو و فراهم کردن نیاز‌های خود با حداقل شرایط و امکانات را تجربه می‌کنند گفت: این فضا موجب افزایش روحیه جمع پذیری، قانون مداری و نظم تشکیلاتی و گروهی اعضای سازمان دانش‌آموزی می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز، بر ساماندهی و تجهیز اردوگاه‌های دانش آموزی استان از جمله اردوگاه‌ها شهید مطهری سی سخت به امکانات مورد نیاز تاکید کرد.
حجت دبیقی، ازآماده بودن اردوگاه شهید بهشتی یاسوج وشهید مطهری سیسخت برای پذیرش اردو‌های یک روزه وچند روزه خبر داد.
وی با بیان اینکه ۶ هزار اردو دراسفندماه سال گذشته درپارک آبی تلخسرو برای دانش آموزان برگزار شده است ازمدیران مدارس خواست نسبت به برگزاری اردو‌های تربیتی برای دانش آموزان دراردیبهشت ماه برنامه ریزی نمایند.
حسین توانازاده رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: بزودی در اردوگاه یاسوج و سی سخت چمن‌های مصنوعی جهت اوقات فراغت دانش آموزان نصب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار