فرمانده انتظامی لرستان گفت: جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت و آرامش جامعه هستندد و حضور در محضر این عزیزان توفیق بسیار بزرگی است که نصیب ما شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ 16 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، سردار یحیی الهی امروز ۲۸ فروردین‌ماه در دیدار و تجلیل از جانبازان بالای ۳۵ در صد انتظامی لرستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء و ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی، به‌خصوص شهید عزیز اخیر شهید مجتبی نعمت پور و تبریک اعیاد گذشته و عید سعید فطر اظهار کرد: خدمت به مردم عزیز و بخصوصا ایثارگران فرصتی مغتنم و گران بهاء است و ما این توفیق را عبادت می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با جانبازان ادای دین به ارزش‌ها و شعائر والای انقلاب است و باید فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تبیین و تشریح شود.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه شما جانبازان و ایثارگران میراث داران انقلاب اسلامی و شهدا هستید، گفت: از منظر قرآن، ائمه معصومین (ع) و امامین انقلاب اسلامی، شما جانبازان حق زیادی به گردن ما دارید و ان‌شاء الله که شرمنده شما نشویم و بتوانیم جزء ناچیزی از این دین را اداء کنیم.

سردارالهی خاطرنشان کرد: جانبازان مظهر گذشت و نمونه‌های برجسته از ایثار و فداکاری هستند که سلامت جسم خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروز رنج ها، درد‌ها و ناراحتی‌های خود را با صبر و بردباری تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما از حمایت‌ها و دلداری‌های شما جانبازان و ایثارگران برخوردار هستیم و از شما روحیه می‌گیریم، بیان کرد: بزرگواری و حجب و حیای شما همیشه ما را شرمنده می‌کند، ببخشید که نمی‌توانیم همیشه خدمت شما باشیم، هر کاری داشته باشید بنده به عنوان سرباز و همرزم شما در خدمتتان هستم.

گفتنی است، در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان با اشاره به احادیث و روایات به بیان فضایل جانبازان پرداخت و در نهایت از جانبازان تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار