مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی:
مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان شمالی از اجرای طرح امید در زندان‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 25 June 2016

محمدعلی بلوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: طرح امید در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آشنایی مددجویان با ناهنجاری‌های جامعه و آسیب‌های اجتماعی با موفقیت اجرایی شده است.

وی افزود: نقش آموزش و اطلاع‌رسانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی اجتناب‌ناپذیر است، ازاین‌رو طرح امید در زندان‌های استان اجرایی شده است.

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان شمالی بیان داشت: امیدواریم با برگزاری این‌گونه طرح‌ها شاهد کاهش بیش از پیش ناهنجاری‌ها در جامعه باشیم.

وی تاکید کرد: به‌طور حتم این طرح می‌تواند در کاهش آمار زندانی‌ها بسیار موثر باشد، چراکه در صورت اطلاع زندانی از جرم‌ها و عواقب آن بعد از آزادی شاهد بازگشت آن‌ها به زندان نخواهیم بود.

بلوکی با بیان اینکه به اجرای این طرح در مقاطع مختلف توجه خاصی داریم، اظهار داشت: این طرح در زندان‌های استان با موفقیت در حال اجرا است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای اشتغال مددجویان از رویکردهای زندان‌های استان است، تصریح کرد: آموزش صنایع‌دستی، تعمیر خودروهای بنزینی، ساختمان،  زنبورداری و گلخانه ازجمله دوره‌های آموزشی برگزارشده است.

بلوکی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، جهاد کشاورزی و فنی و حرفه‌ای به اجرا در آمده است.

استان خراسان شمالی دارای سه زندان در شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین است و 2 هزار و 21 زندانی در زندان‌های استان خراسان شمالی دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار