کد خبر: ۲۵۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ 25 June 2016
شهردار زاهدان گفت: در راستای اجرای بند 20 ماده‌ی 55 قانون شهرداری ها موضوع ساماندهی مرغ‌فروشان سطح شهر همانند سایر مشاغل مزاحم و آلاینده در دستور کار قرار گرفت که با همکاری دستگاه‌های ذیربط امروز شاهد بهره‌برداری از دومین بازارچه عرضه‌ی مرغ زنده در این مکان می‌باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر سیدالحسینی با اشاره به اینکه موضوع ساماندهی اینگونه مشاغل در ردیف برنامه‌های مستمر شهرداری می‌باشد اظهار داشت: با توجه به نیازی که در این حوزه احساس می‌شود و به منظور رفاه حال شهروندان، راه‌اندازی چند بازارچه‌ی دیگر در نقاط مختلف شهر نیز در دست اجرا می‌باشد که در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی ضمن برشمردن برخی از مزایای این بازارچه‌ها گفت: با راه‌اندازی این بازارچه‌ها علاوه بر جمع‌آوری تمام گاریها و فروشندگان سیار سطح شهر، حذف نازیبائیهای بصری و رفع سد معبر را شاهد خواهیم بود و این در دستور کار است، ضمن اینکه در این اماکن عرضه‌ی مرغ زنده بر اساس موازین کاملاً بهداشتی و تحت نظارت سازمان میادین میوه و تره‌بار صورت می‌پذیرد.

وی گفت: پروژه‌ی بازارچه‌ی عرضه‌ی مرغ زنده کشتار سنتی در زمینی به مساحت 1000 متر مربع به بهره‌برداری رسید.

شهردار زاهدان خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این بازارچه برای 72 نفر به صورت مستقیم و 1500 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار