رئیس هیات کشتی خراسان شمالی گفت: امیر حسین محمدی در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استفان سرکسیان ارمنستان نائب قهرمان شد.
کد خبر: ۲۵۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 26 June 2016
به گزارش گروه دریافتی ، امید علوی زاده اظهار کرد: در وزن 97 کیلوگرم امیر محمدی در دور اول لستر اینریگوئز از گواتمالا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر آرگیشتی آبگاریان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
وی افزود: محمدی در این مرحله با نتیجه 16 بر 5 از سد عمر گوسوشویلی ،قهرمان مسابقات زیر 23 سال اروپا، از گرجستان گذشت و راهی دیدار فینال شد وفینال هم در یک کشتی نزدیک با نتیجه 8 بر 8 مقابل کتویف کشتی گیر روسی الاصل ارمنستان و دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک مغلوب شد وصاحب گردن آویز نقره شد.
استان 925 هزار نفری خراسان شمالی دارای 23هزار ورزشکار بیمه ای با 43 هیات ورزشی دارد که سرانه فضای ورزشی در این استان کمتر از 34 سانتی متر مربع است.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد، جام استفان سرکسیان ارمنستان که از روز شنبه در شهر واندازور برگ ارمنستان آغاز شده امروز یکشنبه نیز ادامه دارد.
تیم های ایران، روسیه، گرجستان، بلاروس، ارمنستان، اوکراین، بلغارستان، ازبکستان و دو تیم از جمهوری‌های روسیه در این رقابت ها حضور دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار