مدیرکل ثبت‌احوال استان خراسان شمالی خبر داد
مدیرکل ثبت‌احوال استان خراسان شمالی گفت: در راستای گسترش ارائه خدمات ثبت‌احوال در حوزه کارت ملی هوشمند دو ایستگاه کارت هوشمند ملی در دو شهر صفی‌آباد و شوقان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۵۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 06 July 2016

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ثبت‌احوال خراسان شمالی علی زاهدنیا این استان را در خصوص تعداد ایستگاه و زیرساخت‌های لازم جزء استان‌های پیشرو دانست و بیان داشت: برای تسریع در اخذ درخواست و رفاه حال شهروندان وسایل و تجهیزات موردنیاز خریداری و به حول و قوه الهی امروز شاهد افتتاح این 2 ایستگاه در شهرهای صفی‌آباد و شوقان هستیم.

مدیرکل ثبت‌احوال استان خراسان شمالی آمار ایستگاه‌های کارت هوشمند ملی در استان را 34 مورد عنوان کرد.

وی کارت ملی هوشمند را پایه‌گذار دولت الکترونیک دانست و اظهار امیدواری کرد با توسعه این ایستگاه‌ها بتوانیم گام مهمی را در رفاه و دسترسی آسان مردم برداریم.

علی زاهدی‌نیا یادآور شد: ارائه خدمات به‌روز و کارآمد به مردم، نیاز امروز جامعه است و ثبت‌نام کارت هوشمند ملی نیز یک خدمت الکترونیکی بوده و این امر با همکاری و تعامل گسترده بین مسئولان دستگاه‌‌ها تحقق خواهد یافت.

وی گفت: مردم این مناطق می‌توانند با مراجعه به سامانه www.ncr.ir و انتخاب ثبت‌احوال شوقان یا صفی‌آباد ثبت‌نام کارت هوشمند ملی خود را به انجام برسانند،  ضمن اینکه در این نمایندگی‌ها سایر خدمات ثبت‌احوال از جمله ثبت ولادت، وفات و صدور شناسنامه بالای 15 سال نیز انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار