صفایی فرماندار شهرستان شیروان گفت: در سفر مقام معظم رهبری به شهرستان حوزه گردشگری بعد از کشاورزی دومین حوزه ای بود که رهبری تاکید ویژه ای بر آن در جهت توسعه شهرستان داشتند.
کد خبر: ۲۵۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 06 July 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیروان روز دوشنبه مورخ 95/4/14 جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شیروان با حضور صفایی فرماندار شهرستان شیروان، سیاح رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان  بعنوان دبیر ستاد و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شیروان برگزار شد.
صفایی فرماندار شهرستان شیروان گفت: در سفر مقام معظم رهبری به شهرستان حوزه گردشگری بعد از کشاورزی دومین حوزه ای بود که رهبری تاکید ویژه ای بر آن در جهت توسعه شهرستان داشتند. لذا با توجه به پتانسیل شهرستان در حوزه گردشگری و با توجه به عبور میلیون ها مسافر و زائر امام رضا (ع) از این مسیر فرصت مناسبی است که بتوان ظرفیت های فرهنگی شهرستان را به عموم مسافران عرضه بداریم. وی خاطرنشان کرد زیباسازی شهر در راستای خدمات سفر باید مدنظر مسئولین شهرستان و شهرداری باشد و سرویس های خدمات رسان بین راهی باید آماده ارائه خدمات هرچه مناسبتر و بهتر به مسافرین باشند.
صفایی تصریح کرد: در بحث ارائه هنرهای نمایشی و عرضه صنایع دستی و میوه های فصلی شهرستان
باید غرفه هایی تعبیه شود، و با ارائه برنامه های متنوع می توان به  ماندگاری مسافرین در شهرستان کمک کرد. وی در ادامه افزود در اولین روز بعد از عید سعید فطر شهروندان زیادی همه ساله در محل امامزاده حمزه الرضا(ع) زیارت جمع می شوند که فرصت فرهنگی مناسبی در جهت ارائه قابلیت های ویژه شهرستان می باشد. ایشان خاطرنشان کردند مسابقات کشتی با چوخه نیز به رسم هر ساله دراین مکان برگزار می شود و امسال به مناسبت گرامیداشت شهدای گمنام و 635 شهید شهرستان شیروان با شکوه و جلوه بیشتری برگزار خواهد شد.
سیاح رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان در این جلسه ضمن اشاره به کمیته های ده گانه خدمات سفر، به تشریح وظایف هر یک از کمیته ها پرداخته و بیان داشت در آستانه کنگره شهدای شهرستان شیروان در 7 مردادماه و گرامیداشت مقام شامخ این شهیدان تبلیغات معنوی خوبی در راستای خدمات سفر می تواند باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار