با وجود کلنگ‌زنی طرح در سفر رئیس‌جمهور
عضو شورای اسلامی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه طرح «جی تی تی پی» پتروشیمی در مدار صفر درجه است، گفت: اکنون وضعیت این طرح پتروشیمی بجنورد نگران‌کننده است.
کد خبر: ۲۶۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 14 July 2016

جمشید گریوانی عصر امروز در جمع شماری از فعالان تولیدی و صنعتی اظهار کرد: مهم‌ترین راهکار توسعه خراسان شمالی  سرمایه‌گذاری است که در استان مغفول مانده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ادعا شده در استان فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن‌شده اما  مشکلاتی که سرمایه‌گذاران در هنگام اجرای طرح خود با آن مواجه شده، خلاف این موضوع را نشان می دهد.

عضو شورای اسلامی شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران زمانی که برای اجرای طرح سرمایه‌گذاری خود به استان می‌آیند به دلیل مشکلات سرمایه‌گذاری عملا از  این کار صرف‌نظر می‌کنند.

این مسؤول تأکید کرد: فرش قرمز برای سرمایه‌گذاری در استان باید در عمل انجام شود و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران برطرف شود درحالی‌که  متاسفانه اکنون چنین نیست.

گریوانی توضیح داد: کاهش مشکلات اشتغال و توسعه اقتصادی استان با سرمایه‌گذاری محقق می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون شرایط اشتغال در استان به‌گونه‌ای است که شاهد فارغ‌التحصیلان بیکار در هر یک از خانواده‌ها هستیم که این واقعا تاسف آور است.

 عضو شورای اسلامی شهرستان بجنورد گفت: باید به سمتی پیش برویم تا با ایجاد اشتغال از مسیر سرمایه‌گذاری مشکلات برطرف شود.

وی با اظهار تأسف از روند اجرای طرح «جی تی تی پی» پتروشیمی بجنورد اظهار کرد: این طرح که اساسا بزرگترین طرح صنعتی استان محسوب شده که در صورت اجرای آن اشتغال‌زایی زیادی را برای جوانان شاهد خواهیم بود، که اکنون روی هوا است.

گریوانی اظهار کرد: این طرح در سفر خردادماه سال گذشته رئیس‌جمهوری به استان کلنگ زنی شده و اکنون در مدار صفر درجه قرار دارد.

وی یادآور شد: بر همین مبنا  وضعیت طرح «جی تی تی پی» پتروشیمی بجنورد به دلیل شانه خالی کردن سرمایه‌گذاران این طرح نگران‌کننده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان بجنورد بر لزوم پیگیری مسؤولان کشوری و استانی برای اجرای طرح «جی تی تی پی» پتروشیمی بجنورد تاکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار