مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: هشت روستا برای طرح بدون مددجو در این استان انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۶۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 16 July 2016

عباس اهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد با بیان اینکه فاز نخست روستای بدون مددجو از سوی نهاد کمیته امداد در خراسان شمالی آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح به‌منظور توانمندسازی مددجویان و همچنین خروج آنها از چتر حمایت این نهاد انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در راستای اجرای این طرح 16 روستای استان انتخاب‌ شده که پس از تشکیل کارگروه و تصمیم‌گیری هشت روستا از 16 روستای پیشنهادی شهرستان‌ها انتخاب شدند.

اهرابی درباره جزئیات اجرای این طرح و برنامه زمان‌بندی برای خودکفایی مددجویان زیرپوشش تصریح کرد: در اجرای این طرح ظرف یک سال اقدامات عملی به‌منظور توانمندسازی افراد زیر پوشش این نهاد انجام می‌شود.

وی مشارکت و همراهی دستگاه‌های مرتبط و بانک‌ها برای تحقق این برنامه از سوی کمیته امداد استان را خواستار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با اشاره به اهتمام این نهاد برای اشتغال و کارآفرینی هم گفت: اساساً اشتغال، بحث مهم در احیای زندگی خانواده‌های نیازمند است تا از این‌ رو سرپرست خانواده از محل کار و تلاش خود بتواند درآمد کسب کند.

وی تصریح کرد: اشتغال در خانواده‌های زیر پوشش این نهاد امری مهم بوده از این‌ رو نگاه و ظرفیت کمیته امداد معطوف به اشتغال است.

اهرابی اظهار کرد: واگذاری تراکتور و نیسان به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان‌های استان بر اساس همین نگاه انجام می‌شود.

وی گفت: این خودروها با تسهیلات بسیار مناسب و حمایت‌هایی که این نهاد داشته در اختیار مددجویان دارای شرایط استان واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح بدون مددجو گفت: توانمندسازی خانواده‌های امداد و اشتغال آنها از رویکردهای این نهاد است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار