معاون دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی:
معاون دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی عملکرد اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی را رضایت بخش و مطلوب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۲۶۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 17 July 2016
تاجر یکشنبه با حضور در اداره کل حمل ونقل و پایانه های خراسان شمالی، از اقدامات مختلف این اداره کل در بخش مختلف بازدید کرد.
وی عملکرد اداره کل حمل و نقل پایانه های خراسان شمالی را در خدمات رسانی به مردم در بخش های مختلف مناسب خواند و گفت: توسعه خدمات الکترونیکی و گسترش تجهیزات که مورد نیاز تامین ایمنی ترددها و مسافرت ها است، در این اداره کل مورد توجه بوده و اقدام های خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: اداره کل حمل و نقل در تامین ایمنی سفر، در استفاده از دانش روز و مجهز شدن به تجهیزات روز دنیا، پیشگام باشد تا اطمینان از سلامت سفر ها افزایش یابد.
معاون و اعضای دفتر بازرسی، مدیریت و امور حقوقی استانداری نیز در این بازدید عملکرد اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی را رضایت بخش و مطلوب ارزیابی کردند.
در این بازدید صورت گرفته، اقدام های انجام شده در خصوص ارتقای حقوق شهروندی و صیانت و تکریم اراب رجوع در اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار