شهردار بجنورد گفت: هم‌اکنون ۷۳ میلیارد تومان بدهی مکتوب روی دست ما مانده، همچنین روزی که شهرداری را تحویل دادم ۳۶۰ قطعه تحت تملک داشت اما اکنون در عین ناباوری تنها ۴۸ زمین برای شهرداری باقی‌مانده است.
کد خبر: ۲۶۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 17 July 2016
کیوان دژهوت در صحن علنی شورای شهر بجنورد اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری با مشکلاتی مواجه است که بنده صلاح‌دیدم بدین منظور از بین بردن شبهات به وجود آمده توضیحاتی مطرح کنم.

دژهوت افزود: شهرداری مشکلات بزرگی همچون تفریق بودجه، بدهی‌ها، نقص در چارت نیروی انسانی و بانک املاک دارد و امیدواریم با کمک یکدیگر برای رفع این مشکلات تلاش کنیم.

وی درباره عملکرد 15 روزه خود نیز در شهرداری بجنورد گفت: در این مدت بر روی منابع درآمدی شهرداری کارکردیم و همچنین در روزها اخیر با سازمان‌هایی که دارای حقوق معوقه چندماهه هستند، جلساتی را برگزار کردیم.

شهردار بجنورد پیرامون جابجایی‌های اعمال‌شده در شهرداری گفت: اگر شهرداری سابق چند نفر جابجا کرده اخراج یا استخدامی داشته، حق وی بوده و تشخیص داده که افرادی با افکار و کارش هم سو نبوده‌اند که این حق را بنده نیز برای خودم قائل هستم.

وی تصریح کرد:  این قول را به شما می‌دهم که تمامی جابجایی‌ها به‌منظور شایسته‌سالاری بوده است و سعی ما بر این بوده که از افراد در بهترین جایگاه خود استفاده کنیم.

دژهوت اظهار داشت: مشکلات بسیار دیگری نیز وجود دارد که فکر می‌کنم اگر خانوادگی (بین شورا و شهرداری) حل کنیم بهتر است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار