مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: مدارس خشتی گلی تا پایان کار دولت یازدهم در استان حذف می‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 24 July 2016

ابوالقاسم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: با توجه به اعتبارات تزریق‌ شده از محل سفر رئیس‌ جمهور به خراسان شمالی امیدواریم سال آینده مدارس خشتی و گلی از سطح استان برچیده شود.

وی بیان داشت: با توجه به اجرای طرح‌های آموزشی برای حذف مدارس خشتی و گلی امیدواریم جشن حذف مدارس خشتی و گلی را سال آینده در استان داشته باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: این اداره کل نسبت به اجرای طرح‌های آموزشی در مناطق محروم برای حذف مدارس خشتی و گلی اهتمام خاصی دارد.

به گفته وی اولویت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی حذف مدارس خشتی و گلی از استان است تا دانش آموزان این مناطق از مدارس ایمن برخوردار شوند.

وی  اظهار کرد: عمده مدارس خشتی و گلی در استان در شهرستان مرزی راز و جرگلان و همچنین بخش‌هایی از مانه و سملقان قرار دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: 60 باب فضای آموزشی در استان به‌صورت خشتی و گلی وجود دارد.

وی با برشمردن رویکردهای نوسازی مدارس استان بیان داشت: حذف مدارس فرسوده،مقاوم‌سازی مدارس، حذف مدارس دو نوبته، توسعه مدارس فنی و حرفه‌ای از رویکردهای کاری نوسازی مدارس است.

بابایی با یادآوری اینکه امسال آخرین سال اعتبارات سفر رهبری برای استان استان است تصریح کرد:  هم‌اکنون طرح‌های مختلفی هم از محل اعتبارات پربرکت سفر رهبری اکنون در حال اجرا است که در آینده نزدیک به نتیجه خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی همچنین بر لزوم اختصاص اعتبارات برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در استان تاکید کرد.

وی گفت: اکنون طرح‌های مختلف نیمه‌تمام آموزشی  در خراسان شمالی وجود داشته که نیازمند توجه مسؤولان برای اختصاص اعتبارات است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار