پلیس به درگیری پاساژ لادن بجنورد پایان داد، کشف یک کیلو مواد مخدر صنعتی در فاروج و... از مهم‌ترین عناوین اخبار کوتاه انتظامی امروز این استان است.
کد خبر: ۲۶۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 26 July 2016
به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از وقوع یک مورد درگیری در پاساژ لادن و دستگیری ۱۰ نفر در این رابطه خبر داد.

 سرهنگ علی پاکدل اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در پاساژ لادن شهرستان بجنورد، بلافاصله اکیپ کلانتری ۱۱ و یگان امداد به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد تعداد چهار جوان به قصد خرید به محل پاساژ لادن رفته که با تعدادی از کسبه و مغازه داران با چوب و چاقو درگیر شده و دو نفر از مغازه داران و سه نفر از افراد مراجعه کننده به پاساژ دچار آسیب دیدگی شده اند.

وی بیان کرد: ماموران تعداد هفت نفر از طرفین نزاع را در صحنه درگیری دستگیر و سه نفر از افرادی که با کسبه درگیر شده بودند متواری که نهایتا با استفاده از ظرفیتهای مردمی این افراد نیز دستگیر شدند.

سرهنگ پاکدل با اشاره به برخورد قانونی با متخلفانی که نظم و امنیت شهروندان را برهم می زنند،گفت: در این نزاع تعداد پنج نفر از ناحیه سر و صورت و دست و پا دچار مصدومیت شده اند.

کشف یک کیلو مواد مخدر صنعتی در  فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج  از کشف یک کیلو گرم موادمخدر صنعتی  از نوع  هروئین و شیشه  و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ علی مومنی گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه افردی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ قصد انتقال موادمخدر از خراسان رضوی به خراسان شمالی را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی، اتخاذ تدابیر لازم با همکاری مأموران شهرستان فاروج وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: مأموران مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی و شهرستان فاروج در عملیات مشترک موفق شدند خودروی موردنظر را در سطح شهرستان فاروج شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف کنند.

  فرمانده انتظامی شهرستان فاروج  تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده از خودروی پژو ۴۰۵ مقدار ۳۹۸گرم هروئین و ۵۸۵ گرم شیشه که به طور ماهرانه در زیر صندلی شاگرد جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه در این راستا سه متهم و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ توقیف شد، بیان داشت: متهمان بهمراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سارقان حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت روانه زندان شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۹ سارق حرفه ای و کشف ۳۰ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سرهنگ قاسمعلی یوسفخانی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد، اکیپی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تحت نظر قرار گرفتن سارقان سابقه دار در نهایت تعداد ۹ سارق حرفه ای که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی، خودرو و احشام از جمله این سرقت ها بود.

سرهنگ یوسفخانی با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی، هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار