رئیس هیات جودوی خراسان شمالی گفت: چهار جودو کار نوجوان استان در ترکیب تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی هندوستان قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۶۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 27 July 2016
کورش خسرویار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: رقابت های انتخابی تیم ملی جودوی نوجوانان از صبح روز سه شنبه 5 مردادماه در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد و نفرات برتر به انتخاب تیم ملی در آمدند.
وی افزود: در این مسابقات مجید وحید بریمانلو در وزن 55 کیلوگرم، علی محمدی در 60 کیلوگرم، رضا پارساپور در 73 کیلوگرم، قاسم باغچقی در 90 کیلوگرم ،چهار نماینده استان بودند که جواز ورود به مسابقات آسیایی را کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون هم تیم ملی نوجوانان آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می شود که 14 شهریور ماه در هندوستان برگزار می شود.
استان 925 هزار نفری خراسان شمالی دارای 45 هیات ورزشی می باشد که طبق آمار ثبت شده در سامانه اینترنتی ، تعداد 22 هزار و 392 کارت بیمه ورزشی صادر شده است.
خراسان شمالی مهد کشتی باچوخه است که این کشتی شباهت زیادی با فنون رشته جودو دارد و به همین دلیل تاکنون جودوکاران زیادی از این استان در سطح ملی درخشیده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار