درخشش بوکسور شیروانی در مسابقات کشوری و صعود کوهنوردان خراسان شمالی بر فراز قله های تاجیکستان از خبرهای ورزشی امروز در استان می باشند.
کد خبر: ۲۶۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 31 July 2016
***درخشش بوکسور شیروانی در مسابقات کشوری
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی ، رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان از کسب مقام سوم مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان توسط نماینده شیروان خبر داد.
علی خالق زاده گفت: هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور 31 تیر تا 6 مرداد سال جاری در سالن ورزشی یادگارامام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد که امین صحرایی نوجوان 15 ساله در وزن مثبت81 کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم کشوری شد.
هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور با حضور 31 تیم از استان های کشور و یک تیم از شهرستان بابل از 31 تیر تا 6 مرداد سال جاری در سالن ورزشی یادگارامام (ره ) دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد.

*** کوهنوردان خراسان شمالی بر فراز قله های تاجیکستان
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی ،رئیس هیات کوهنوردی استان از صعود چهار کوهنورد استان بر فراز قله سامانی و کورژنفسکایا خبر داد.
حسین بهمنیار گفت: امان الله بهنیا از گروه کوهنوردی همنورد و وحید یزدانی ،محمود رستمی،حمید محمدی از گروه کوهیار عازم کشور تاجیکستان جهت صعود به قله سامانی و کورژنفسکایا شدند و روز گذشته بر فراز این قلل سرسخت ایستادند.
قلل سامانی و کورژنفسکایا از قلل مرتفع و بالای 7000متر رشته کوه پامیر است و این صعود برای اولین بار توسط کوهنوردان استان صورت می گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار