فرمانده انتظامی شیروان گفت: عصر دیروز جمعه در طی یک نزاع و درگیری در پارک نشاط شیروان ، یک شهروند مصدوم و روانه بیمارستان شد.
کد خبر: ۲۷۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 13 August 2016
سرهنگ مسعود وحیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شاکی که مردی 47 ساله می باشد مدعی شده که جوانی را با وضعیتی خاص دیده که در پارک سرو صدا می کرده ، تذکر داده سر و صدا نکند.
وی با بیان اینکه شاکی در آنجا منتظر بوده که دوستانش بیایند و بروند کوهستان پارک شیرکوه گفت: با گذشت لحظاتی بعد درگیری فردی ایجاد می شود که فرد شاکی با چاقو مهاجم مجروح و روانه بیمارستان می شود .
به گفته وی ، در این حادثه که حدود 30 ثانیه به طول انجامیده است ، فرد مهاجم بلافاصله از محل فرار می کند که نیروهای پلیس شیروان دیشب اقدامات لازم را انجام داده و هم اکنون این فرد فعلا متواری است.
فرمانده انتظامی شیروان با بیان اینکه نمی شود گفت که این درگیری با موضوع عفاف و حجاب و یا امر به معروف و نهی از منکر بوده است گفت: از نظر ما احتمالا سرو صداها و اختلافات عامل درگیری فردی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: فرد مجروح که هم اینک در بیمارستان بستری می باشد، حال جسمی اش خوب است و برای دریافت اطلاعات کامل باید پزشکی قانونی باید نظر بدهد .
وحیدی افزود: به محض دستگیری فرد ضارب علت درگیری و نزاع مشخص خواهد شد.
وی نزاع و درگیری را درشهرستان شیروان یکی از دغدغه های نیروی انتظامی عنوان و تصریح کرد: متاسفانه آمار این آسیب اجتماعی در شهرستان افزایش داشته است..
سرهنگ مسعود وحیدی علت درگیری ها را در شهرستان شیروان پایین آمدن آستانه صبر مردم دانست .
***زخمی شدن یک شهروند شیروانی در پارک نشاط
یک منبع اگاه به ایرناشب گذشته گفته بود که ساعت ١٩ و ٣٠ دقیقه جمعه شب تذکر لسانی یک شهروند به یک مزاحم در پارک نشاط شیروان منجر به زخمی شدن تذکر دهنده شده است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار