چهارمین دوره رقابت های جودوی قهرمانی نونهالان منطقه 6 بامعرفی برترین ها به کار خود پایان داد و جودوکاران اسفراین بر بام رقابت های شمال شرق کشور ایستادند.
کد خبر: ۲۸۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸ 20 August 2016
چهارمین دوره رقابت های جودوی قهرمانی نونهالان منطقه 6 بامعرفی برترین ها به کار خود پایان داد و جودوکاران اسفراین بر بام رقابت های شمال شرق کشور ایستادند.در پایان این رقابت ها که در اسفراین برگزار شد در وزن 34 کیلو، حسن یوسفی از خراسان رضوی و حمید چادرنشین از خراسان شمالی اول و دوم  شدند.در وزن 38 کیلو، خاتم وحید بریمانلو از اسفراین اول شد.در وزن 42 کیلو، محمدرضا تاجی از خراسان رضوی و مهران محمدی بریمانلو از اسفراین بر سکوی اول و دوم ایستادند و علی وحیدی بریمانلو از خراسان شمالی و ابوالفضل عیسی زایی از خراسان رضوی صاحب عنوان سومی شدند.
در وزن 46 کیلو، صادق آذرنگ از اسفراین اول شد.در وزن 50 کیلو، حسین ساعدی از اسفراین و عماد یزدانی از خراسان شمالی و در وزن 55 کیلو، مهرداد نوروزی از خراسان رضوی و رامین احمدزاده از اسفراین اول و دوم شدند.
در وزن 66 کیلو، محمد شهرکی از خراسان رضوی و عادل عاملی برجی از اسفراین اول و دوم شدند و  سینا مرادی حقیقی از سمنان و محمدرضا قره چورلی از خراسان شمالی سوم شدند.
در وزن 73 کیلو، رضا قلی پور از اسفراین و سروش کرامتی از مازندران صاحب عنوان اولی و دومی شدند و علیرضا علیزاده از خراسان رضوی و علیرضا فیروزه از خراسان شمالی سوم شدند.
در وزن 81 کیلو، فرزاد اسدی از خراسان رضوی اول شد و محمدرضا وحدانی از اسفراین در جایگاه دوم قرار گرفت و حسین ابراهیمی از سمنان و رضا ذهابی از خراسان رضوی بر سکوی سوم ایستادند.در وزن مثبت 81 کیلو، شهروز ساجدی از اسفراین و سعید کرجی از مازندران اول و دوم شدند و احمدرضا شهری و محمد بابادی از خراسان رضوی بر سکوی سوم ایستادند.در پایان این رقابت ها اسفراین بر سکوی نخست ایستاد و تیم های خراسان رضوی الف و ب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار