مدیر روابط عمومی این مرکزبا بیان این مطلب گفت: با توجه به صنایع دستی غنی استان خراسان شمالی، لزوم اضافه شدن این رشته به رشته های دانشگاهی در راستای علمی شدن این هنر و افزایش بهره وری آن، احساس می شد که در نتیجه رشته صنایع دستی به رشته های موجود اضافه می شود.
کد خبر: ۲۸۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰ 22 August 2016

مدیر روابط عمومی  این مرکزبا بیان این مطلب گفت: با توجه به صنایع دستی غنی استان خراسان شمالی، لزوم اضافه شدن این رشته به رشته های دانشگاهی در راستای علمی شدن این هنر و افزایش بهره وری آن، احساس می شد که در نتیجه رشته صنایع دستی به رشته های موجود اضافه می شود.
«هدی فیروزه» با بیان این که ثبت نام تمام رشته های این دانشگاه برای سال تحصیلی پیش رو، از ماه  جاری آغاز می شود، اظهار داشت: امسال برای اولین بار شرایط ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای کسانی که تا بهمن 95  موفق به اخذ مدرک دیپلم یا کاردانی می شوند فراهم شده است و این افراد می توانند نسبت به ثبت نام در شهریور ماه 95 اقدام کنند.
وی افزود: تعداد رشته های موجود در مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی شیروان 11 رشته و در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی است.به گزارش خبرنگار ما،این مرکز  فعالیت خود را از سال 88 آغاز  کرد و تاکنون بیش از هزار  دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از این مرکز آموزش عالی دانش آموخته شده‌اند./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار