فرماندار شیروان گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی به مردم است.
کد خبر: ۲۸۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 23 August 2016

عباسعلی صفایی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران اجرایی شهرستان با امام‌ جمعه شیروان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهرستان شیروان در دولت یازدهم به یک کارگاه سازندگی تبدیل‌ شده است.

وی با برشمردن فعالیت‌های انجام‌شده در طول دولت یازدهم در شهرستان افزود: در هفته دولت نیز 83 پروژه با اعتبار بالغ‌ بر 702 میلیارد و 938 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

 نماینده عالی دولت در شیروان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پروژه‌های قابل‌ افتتاح در هفته دولت امسال در مقیاس با سال گذشته 68 درصد بیشتر بوده است.

وی بابیان اینکه دولت در بخش‌های مختلف اقدام ارزنده‌ای داشته است، گفت: شفافیت سرلوحه کارهای دولت تدبیر و امید قرار گرفته و لازم است خدمات صورت گرفته به‌صورت واقعی و به‌دوراز بزرگ‌نمایی برای مردم بیان شود.

وی با یادآوری اینکه افزایش سرمایه‌های اجتماعی با ایجاد امید میسر می‌شود، گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارتقای وحدت و انسجام جامعه است.

 نماینده عالی دولت در شیروان با گرامیداشت یاد شهدای دولت هم تصریح کرد: زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگوی بارز برای دولتمردان است و ساده‌زیستی، نظم و انضباط و رعایت حقوق بیت‌المال که از ویژگی‌های برتر شهیدان باهنر و رجایی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

امام‌ جمعه شیروان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 شهریور رجایی و باهنر هفته دولت را فرصتی طلایی دانست و افزود: در این هفته مسؤولان ادارات باید با ارائه آمار دقیق چهره خدمت‌رسانی را به مردم برسانند.

حجت‌الاسلام حسین کوثری بزرگ‌ترین توفیق مسؤولان را خدمت به مردم گره‌گشایی از کار آنان دانست و افزود: اسلام، ائمه طاهرین و بزرگان دینی  در این زمینۀ سفارش‌های زیادی کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان خاطرنشان کرد: تنها دولتی که در جهان برخاسته از مردم است نظام جمهوری اسلامی بوده و مابقی دولت‌ها در تاریخ به روش‌های کودتا، قدرت بیرونی، و قدرت‌های مالی سرکار آمده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار