رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شیروان گفت: در هفته دولت امسال 14 روستای شهرستان شیروان واقع در بخش سرحد و شهر لوجلی از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
کد خبر: ۲۸۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 03 September 2016
حسین جوان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح مجتمع تکمران بخش سرحد این شهرستان در هفته دولت اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح شش هزار و 268 نفر از مردم ساکن در روستاهای این شهرستان از خدمات آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
وی با بیان اینکه برای پایان این طرح 21 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رهبری و صندوق توسعه ملی هزینه شده است گفت: مجتمع آبرسانی تکمران با 10 کیلومتر خط انتقال، 30 عدد حوضچه، 7.5 کیلومتر برق رسانی و دو عدد مخزن ذخیره آب به حجم 400 متر مکعبی اجرا شده است.
جوان از اجرای طرح آبرسانی مجتمع زیدر سرانی این شهرستان خبر داد و افزود: هم اکنون فاز اول مجتمع آبرسانی زیدر سرانی زیر تست بهره برداری قرار دارد.
به گفته رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شیروان تعداد انشعابات آب روستایی در این شهرستان 19 هزار و 27 مورد است که هم اکنون 124 روستا این شهرستان با جمعیت 61 هزار و 529 نفر در قالب 14 هزار و 535 خانوار تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی این شهرستان هستند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار