جنگل گلستان دوباره رنگ خون گرفت به طوری که تصادف 3 خودروی پراید، پروتون و پژو در کیلومتر 20 محور چمن بید -جنگل گلستان باعث مرگ یکی از سرنشینان پراید شد و یک نفر هم مجروح شد.
کد خبر: ۳۰۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴ 27 September 2016
جنگل گلستان دوباره رنگ خون گرفت به طوری که تصادف 3 خودروی پراید، پروتون و پژو در کیلومتر 20 محور چمن بید -جنگل گلستان باعث مرگ یکی از  سرنشینان پراید شد و یک نفر هم مجروح شد. به گزارش خبرنگار ما و بر اساس گزارش پلیس راه خراسان شمالی ساعت 8 صبح رو ز گذشته در  20 کیلومتری چمن بید - جنگل گلستان به دلیل انحراف به چپ خودروی پراید میان این خودرو و 2 خودروی دیگر برخورد شدیدی رخ داد که باعث مرگ یکی از سرنشینان خودروی پراید شد و یکی دیگر از سرنشینان این خودروها به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد. کارشناسان پلیس راه راننده خودروی پراید را مقصر این حادثه تشخیص دادند. محور بجنورد-گلستان خطرناک ترین محور جاده ای استان است که با وجود عبور سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از آن  هنوز 45 کیلومتر از این محور 140 کیلومتری 4 بانده است و مابقی آن به دلیل عرض کم و تردد بالا بسیار خطر آفرین است. بر اساس مصوبات سفر هیئت دولت به خراسان شمالی پروژه 4 بانده کردن این محور باید تا سال آینده به اتمام برسد.
 مرگ عابر پیاده در پی برخورد با خودرو
یکشنبه شب گذشته هم برخورد خودرو با زن عابر پیاده در ابتدای محور بجنورد- بش قارداش و در محدوده روستایی ا... وردی خان باعث مرگ عابر پیاده شد. رئیس پلیس راه خراسان شمالی در این باره گفت: این حادثه در تاریکی شب و به علت توجه نداشتن راننده به جلو رخ داده و البته تاریکی محیط نیز ممکن است در بروز این سانحه نقش داشته است. سرهنگ «حسین زاده» افزود: خودرویی که این فرد را زیر گرفته بلافاصله از محل متواری شده است. وی با اشاره به تردد عرضی در این محور به دلیل قرار داشتن 2 روستا در 2 طرف این جاده خواستار روشنایی بیشتر محیط و همچنین اجرای پروژه های آرام سازی در این قسمت شد و اظهار داشت: با وجود زیر گذر متأسفانه اهالی این روستا ها از عرض جاده عبور می کنند ضمن آن که بسیاری از رانندگان نیز سرعت مطمئنه 50 کیلومتر بر ساعت را در این قسمت رعایت نمی کنند بنابراین برای پیشگیری از بروز سانحه اجرای پروژه های آرام سازی لازم به نظر می رسد. وی همچنین پیشنهاد کرد: برای کاهش تردد مردم از عرض این محور،مسئولان اجرایی زمینه ارائه خدماتی همچون نانوایی را در 2 طرف جاده فراهم کنند./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار