الیاس علی اکبری قهرمان مسابقات آسیایی کوراش در میان استقبال گرم مردم و مسئولان شهرستان اسفراین وارد این شهر خراسان شمالی شد.
کد خبر: ۳۰۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 02 October 2016
این کوراش کار اسفراینی که موفق به کسب مدال طلای مسابقات ساحلی آسیا در ویتنام و قهرمانی این مسابقات شد شنبه شب در میان استقبال پر شور شماری از مردم مسئولان و ورزش دوستان وارد شهرستان اسفراین شد.
در این آئین که سرپرست فرمانداری اسفراین، رئیس اداره ورزش و جوانان، شماری از اعضای شورای شهر و مسئولان این شهرستان و ورزش دوستان شرکت داشتند، وی را تا منزلش همراهی کردند.
الیاس علی اکبری کوراش کار اسفراینی و تنها نماینده خراسان شمالی در تیم ملی در وزن منهای 81 کیلوگرم تیم کشورمان در رشته کوراش در مسابقات ویتنام حضور داشت.
پنجمین دوره بازی های آسیایی ساحلی از سوم تا دوازدهم مهرماه در شهر دانانگ کشور ویتنام و با حضور بیش از سه هزار ورزشکار کشورهای آسیایی در 22 رشته و 172 ماده در حال برگزاری است.
شهرستان اسفراین مهد کشتی باچوخه است و هر ساله بزرگترین مسابقات کشتی با چوخه کشور رادر 14 فروردین برگزار می کند که این کشتی شباهت زیادی با فنون رشته جودو و کوراش دارد و به همین دلیل تاکنون جودوکاران و کوراش کاران زیادی از این شهرستان در سطح ملی و بین المللی درخشیده اند.
این شهرستان 127 هزار نفری در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار