محسن طرز طلب :
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه های برق حرارتی کشور گفت: سه واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان سال 97 وارد مدار می شود
کد خبر: ۳۱۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 20 October 2016
به گزارش خبرنگار تابناک خراسان شمالی  محسن طرز طلب امروز در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با بیان اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان یکی از واحدهای بزرگ نیروگاه کشور می باشد اظهار کرد: این نیروگاه چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی جزء نیروگاه های خوب بوده است.
وی گفت: امید است بتوانیم با تلاش های بیشتر شاهد بهره برداری از آن باشیم و تعهد را سرموقع انجام دهیم تا شرمنده مردم نشویم.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون با پی گیری های فراوان اقدامات خوبی برای نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان صورت گرفته است و هم اکنون از پیشرفت خوبی برخوردار است.
عبدالرضا عزیزی در خصوص حقوق معوق کارگران این نیروگاه گفت: کارگران حقوق معوقه زیاد دارند که اگر پرداخت ها به موقع باشد تعدیل نیرو و یا معوقه نخواهیم داشت که باید به این موضوع توجه ویژه ای صورت گیرد زیرا که بیشترین لذت زمانی است که کارگر راضی باشد زیرا نیازش بیشتر است و حقوق های کارگران باید به موقع پرداخت شود.
عزیزی با اشاره به نیروهای این نیروگاه افزود: بیش از 73 درصد از نیروهای نیروگاه سیکل ترکیبی این شهرستان بومی هستند چرا که ماندگاری نیروهای بومی بیشتر است و باید به موضوع نیروی بومی توجه ویژه ای شود.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نیروگاه قدیم برق شیروان گفت: نیروگاه قدیم برق را می توان احیا کرد و پست جدید را جابجا و جهت استفاده مردم از پارک و امکانات رفاهی شهرداری از آن استفاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار