مسابقات هندبال سومین دوره المپیاد دارالعباده با قهرمانی تیم یزد به پایان رسید.
کد خبر: ۳۶۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 28 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مسابقات هندبال سومین دوره المپیاد دارالعباده یزد به مدت یک روز و با حضور تیم های زارچ، یزد ، بافق و خاتم به میزبانی بخش زارچ برگزار شد.
در این مسابقات تیم های بافق و یزد با پیروزی بر حریفان خود به فینال این رقابت ها راه یافتند که در پایان تیم یزد با نتیجه 26 بر 21 به پیروزی دست یافت و کاپ قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.
همچنین در دیدار رده بندی این رقابت ها نیز که بین تیم های زارچ و خاتم برگزار شد تیم زارچ با نتیجه 27 بر 23 حریف خود را شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد.
در پایان این مسابقات با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان زارچ از تیم های اول تا سوم با اهدا کاپ ، مدال و حکم تجلیل بعمل آمد.
در این المپیاد ورزشی در مدت دو ماه ورزشکاران در بخش آقایان در رشته های والیبال ، دوومیدانی ، شنا ، بدمینتون ، اسکیت ، تنیس روی میز ، ژیمناستیک ، تیراندازی با کمان ، تکواندو، پهلوانی و زورخانه ای ، دوچرخه سواری و هندبال با هم به رقابت می پردازند.
همچنین مسابقات در بخش بانوان در رشته های دوومیدانی ، والیبال ، شنا ، بدمینتون ، اسکیت ، تنیس روی میز ، ژیمناستیک ، تیراندازی با کمان ، کاراته ، کشتی آلیش و شمشیربازی برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار