تیم یزد شامگاه جمعه مقام قهرمانی سومین المپیاد ورزشی استان در رشته پهلوانی و باستانی را کسب کرد.
کد خبر: ۳۶۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 28 January 2017
به گزارش تابناک یزد،این مسابقات به حضور 120باستانی کار از 9 شهرستان استان در قالب 15 تیم به مدت یک روز در سالن ورزشی آهنشهر شهرستان بافق برگزار شد .
در این مسابقات ورزشکاران بصورت تیمی و انفرادی در هفت رشته شامل میل ، سنگ ،کباده ، چرخ تیز ، چرخ چمنی ، میانداری انفرادی و مرشدی با هم رقابت پرداختند .
ورزشکاران باستانی کار سراسر استان یزد در این المپیاد فرهنگی ورزشی به میزبانی هیات پهلوانی و باستانی شهرستان بافق در دو گروه سنی نونهالان و نوجوانان اقدام به هنرنمایی کردند.
در پایان و در مجموع امتیازات تیمی شهرستان های یزد ، اردکان و میبد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و به نفرات برتر لوح، کاپ ، حکم و مدال تقدیم شد.
در این المپیاد ورزشی در مدت دو ماه ورزشکاران در بخش آقایان در رشته های والیبال ، دوومیدانی ، شنا ، بدمینتون ، اسکیت ، تنیس روی میز ، ژیمناستیک ، تیراندازی با کمان ، تکواندو، پهلوانی و زورخانه ای ، دوچرخه سواری و هندبال با هم به رقابت می پردازند.
همچنین مسابقات در بخش بانوان در رشته های دوومیدانی ، والیبال ، شنا ، بدمینتون ، اسکیت ، تنیس روی میز ، ژیمناستیک ، تیراندازی با کمان ، کاراته ، کشتی آلیش و شمشیربازی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار