مدیرکل آموزش و پروش خراسان شمالی از نصب و راه اندازی 20 دستگاه گرماتاب در مدارس این استان خبرداد.
کد خبر: ۳۷۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 04 February 2017
براتعلی حاتمی شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این تجهیزات در دهه فجر برای بهره بردای آماده می شوند.
بر اساس اعلام اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خراسان شمالی تاکنون یک هزار و 300 دستگاه گرماتاب در فضاهای آموزشی شهرستان های مختلف استان نصب شده که بیشترین آن در شهرستان شیروان بوده است.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خراسان شمالی در این باره گفت: در چند سال گذشته سامانه گرمایشی بیش از 730 باب آموزشگاه در استان با سه هزار و 391 کلاس درس با صرف 150 میلیارد ریال اعتبار استانداردسازی شده است.

*1137 مترمربع به فضای آموزشی و ورزشی خراسان شمالی افزوده می شود
ابوالقاسم بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال اشاره و بیان کرد: با آغاز بهره برداری از پروژه های عمرانی در دهه فجر امسال، یک هزار و 137 مترمربع به فضاهای آموزشی و ورزشی این استان افزوده می شود.
وی اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، سه پروژه عمرانی در استان آماده بهره برداری شده است که این پروژه ها شامل سالن ورزشی دانش آموزی اسفراین، آموزشگاه 6 کلاسه در روستای دویدوخ از توابع شهرستان راز و جرگلان و آموزشگاه دو کلاسه روستای دوبرجه در شهرستان جاجرم است.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خراسان شمالی با بیان اینکه سالن ورزشی دانش آموزی اسفراین در 620 مترمربع اجرا شده است افزود: برای اجرای این سالن ورزشی سه میلیارد ریال اعتبارهزینه شده و با بهره برداری از آن یکهزار و 500 نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.
بابایی گفت: آموزشگاه روستای دویدوخ با 6 میلیارد و 168 میلیون ریال اعتبار و آموزشگاه روستای دوبرجه با یک میلیارد و 892 میلیون ریال اعتبار برای بهره برداری آماده شده است.
خراسان شمالی افزون بر 161 هزار دانش آموز در مقاطع گوناگون تحصیلی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار