رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد:
نیکروز : معرفی استان و پتانسیل های پایتخت طبیعت ایران از دیگر محاسن برگزاری این نشست در یاسوج است.
کد خبر: ۴۴۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 28 June 2017
بیست و هفتمین نشست روسای بنیادهای نخبگان سراسر کشور در یاسوج در حال برگزاری است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور هماهنگی بین کلیه بنیادهای نخبگان استان ها، بیست و هفتمین نشست روسای بنیادهای نخبگان استانی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می شود.

یوسف نیکروز در حاشیه جلسات صبح امروز این برنامه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی برای سالجاری از اهداف برگزاری این نشست است، افزود: معاونین و مدیران بنیاد ملی نخبگان هم در جمع روسای بنیادهای استانی حضور دارند.

وی تصریح کرد: همفکری و اخذ دیدگاه های روسای بنیادهای نخبگان سراسر کشور و جمع بندی آنها از اهداف دیگر این نشست است.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از بررسی چالش ها و ایجاد وحدت رویه برای اجرای برنامه های بنیادهای نخبگان در سراسر کشور در این نشست خبر داد و خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات پیش روی بنیادهای نخبگان نیز با مدیران بنیاد ملی مطرح می شود تا سیاست های رفع این چالش ها هم بررسی شود.

نیکروز معرفی استان و پتانسیل های پایتخت طبیعت ایران را از دیگر محاسن برگزاری این نشست در یاسوج دانست و بیان کرد: کشور ما از پتانسیل ها و منابع انسانی خوبی برخوردار است و بنیاد نخبگان امروز طرح های ویژه ای برای شناسایی و حمایت از این منابع انسانی دارد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد، بیست و هفتمین نشست روسای بنیادهای نخبگان سراسر کشور روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در قالب جلسات تخصصی با حضور مدیران بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار