تعداد قربانیان حوادث جاده ای استان طی ماه جاری 70 درصد رشد داشته است که با توجه به افزایش 8 برابری قربانیان جاده مرگ تصادفات این محور بیشترین سهم را در رشد قربانیان سوانح رانندگی استان داشته است.
کد خبر: ۴۶۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴ 19 July 2017
تعداد قربانیان حوادث جاده ای استان طی ماه جاری 70 درصد رشد داشته است که با توجه به افزایش 8 برابری قربانیان جاده مرگ تصادفات این محور بیشترین سهم را در رشد قربانیان سوانح رانندگی استان داشته است. به گزارش خبرنگار ما در حالی که هر روز بیشتر از گذشته وعده های مسئولان کشوری و استانی در خصوص پروژه چهار بانده کردن محور بجنورد –گلستان رنگ می بازد ناقوس مرگ دوباره در یکی از حادثه خیز ترین جاده های کشور موسوم به جاده مرگ به صدا درآمده است . بر اساس آمار ارائه شده از سوی دستگاه های متولی طی ماه جاری تا روز گذشته 9 نفر در این محور جان باختند و ده ها نفر نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند در حالی که طی مدت مشابه سال قبل تنها یک نفر جانش را در این جاده از دست داده بود. رئیس پلیس راه استان روز گذشته این آمار را تأیید کرد و از کندی اجرای پروژه چهار بانده کردن محور بجنورد-گلستان گلایه کرد.  با گذشت 27 روز از ماه جاری به طور میانگین هر 3 روز یک نفر در این محور جان باخته است.
با توجه به اعلام مسئولان مبنی بر وارد آمدن خسارت یک میلیارد و 200 میلیون تومانی بر اثر فوت هر نفر در تصادفات جاده ای به عبارتی طی ماه جاری تاکنون 10 میلیارد و 800 میلیون تومان به کشور خسارت وارد شده که اگر این مبلغ به پروژه چهار بانده کردن این محور اختصاص یافته بود تاکنون بخش هایی از این پروژه  بهره برداری شده بود و دیگر خسارت های روحی به خانواده ها وارد نمی شد. خبرنگار ما بارها طی هفته جاری پیگیری کرد تا در خصوص آخرین اقدامات مسئولان عالی استان در خصوص این محور خبری تهیه کند که تا روز گذشته پاسخی دریافت نکرد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار