مدیر کارخانه آویسا پارسه زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: تمام 330 نیروی فعال در این کاخانه بومی هستند که تا کنون 300 نفر از آنان بیمه شده اند.
کد خبر: ۴۶۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 30 July 2017
بهرام امام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جذب صددرصدی نیروهای بومی یکی از اهداف مهم این کارخانه به حساب می آید که در این زمینه موفق عمل کرده است.
وی ادامه داد: مرحله نخست کارخانه آویسا پارسه20 اسفند 94 فعالیت خود را با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان زابل در زمینی به مساحت 73 هزار متر مربع با تیم فنی و مهندسی مجرب آغاز کرد.
وی بیان کرد: مرحله دوم این کارخانه با افزایش 2برابری تولید لوله جی. آر. پی اواخر سال 95 با حضور وزیر جهاد کشاورزی مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: کارخانه لوله جی. آر. پی در شهرستان زابل با کیفیت بالا و بر اساس استانداردهای جهانی در حال تولید لوله است.
مدیر کارخانه آویسا پارسه زابل گفت: تمام مراحل تولید و اتصالات لوله در مرحله اول و دوم این کارخانه با پنج هزار متر مربع وسعت انجام می شود.
امام با تبریک روز کارآفرینی اظهارداشت: سیستان و بلوچستان با داشتن موقعیت راهبردی در زمینه بازرگانی، ترانزیتی، کشاورزی، جاذبه های تاریخی، طبیعی و صنعت در حال رشد، از ظرفیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: تمام ماشین آلات ساخت لوله جی . آر . پی این کارخانه در ایران و توسط متخصصان داخلی تولید شده است.
به گزارش ایرنا این کارخانه با هدف تامین لوله مورد نیاز طرح آبیاری نوین 46 هزار هکتاری منطقه سیستان در شهرستان زابل راه اندازی شده است.
سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایات نیمروز و فراه افغانستان هم مرز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار