صالحی استاندار خراسان شمالی ؛
نخستین نشست شورای اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی در سال جاری با تأکیدهای مقام عالی دولت در استان درخصوص استفاده از فضای مثبت پسابرجام و اهتمام مدیران برای تحقق اهداف اعلام شده در موعد مقرر همراه بود.
کد خبر: ۵۹۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 13 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی که در جمع معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران ستادی استانداری سخن می گفت، با اشاره به سخنان دکتر روحانی رئیس جمهوری در همایش روز ملی فناوری هسته ای تصریح کرد: فضای مثبت پسابرجام از قوت های جمهوری اسلامی است و ایران ستیزی و ایران گریزی در جهان را به ایران نیازی تبدیل کرد. وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که قدرت های دنیا برای حل مسائل و مشکلات منطقه به کمک های جمهوری اسلامی ایران نیاز پیدا کرده اند.
استاندار گفت: آمریکا می خواهد برجام با هزینه ما تعطیل شود و مخالفان داخلی دولت هم مدام تکرار می کنند که برجام برای ما فایده ای نداشته است و باید از آن خارج شویم؛ در حالی که دستاوردهایی مثل رشد مثبت اقتصادی و کاهش نرخ تورم و بیکاری از ثمرات برجام بوده است.
صالحی در بخش دیگری سخنان خود به هدفگذاری های اعلام شده برای رشد و توسعه استان اشاره و تصریح کرد: فرمانداران و مدیران ستادی با جدیت پیگیر تحقق برنامه های اعلام شده باشند. وی با افزودن این که این قبیل هدفگذاری ها برای تحرک و پویایی بیشتر در مدیریت هاست، گفت: باید از فرصتی که برای خدمت به مردم به ما داده شده است، نهایت استفاده را برد.
رئیس شورای اداری استان گفت: تا پایان فروردین با همه مدیران زیرمجموعه استانداری که به سن بازنشستگی رسیده اند، قدردانی و خداحافظی می کنیم؛ ضمن این که مدیران بازنشسته دیگر ادارات استان هم طی یکی، دوماه آینده باید جایگزین شوند.
استاندار هم چنین بیان کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده، خراسان شمالی در سال ۹۶ به عنوان استان برتر در شاخص های عملکردی اقتصادی، معرفی و این موضوع در برنامه پایش هم اعلام شد.
صالحی از فرمانداران و مدیران خواست، در انتصاب معاونان خود اولویت را به بانوان توانمند بدهند و گفت: استفاه از بانوان در مناصب مدیریتی فقط یک دستور اداری نیست بلکه باید به عنوان نوعی فرهنگ سازی و زمینه ساز رشد بانوان توانمند در جامعه بدان بنگریم.
استاندار خراسان شمالی خطاب به فرمانداران و مدیران استان، برنامه ریزی برای ارتباط مستمر با اقشار مختلف مثل جوانان، بانوان، هنرمندان، صنعتگران، ورزشکاران و امثال آن و نیز برگزاری دیدارها و ملاقات های عمومی را مورد تاکید قرار داد.
صالحی هم چنین از برگزاری برنامه ملاقات مردمی در شهرستان های شیروان و جاجرم تا پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و بر سعه صدر مدیران در مواجهه با مسائل مختلف و نیز پیگیری جدی آنان در پاسخگویی به وظایف محول تأکید کرد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار