استاندار خراسان شمالی تاکید کرد؛
استاندار خراسان شمالی بر یکسان سازی آمارهای دستگاه های اجرایی استان برای ارائه به شورای عالی اجتماعی و فرهنگی کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۵۹۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 23 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ محمدرضا صالحی در ستاد اجتماعی و فرهنگی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان اظهار داشت:برای ارائه وضعیت استان در شورای عالی اجتماعی و فرهنگی کشور باید ضمن یکسان سازی آمار تمام دستگاه های اجرایی در حوزه آسیب های اجتماعی وضعیت کلی این استان سنجیده شود.
وی افزود:با توجه به این که خراسان شمالی زمان محدودی برای ارائه گزارش در این شورا دارد بنابراین مهم تر از مباحثی همچون معرفی استان،وضعیت موجود،اقدامات انجام شده، ترسیم چشم انداز، پیشنهادهای استان در حوزه ساماندهی آسیب های اجتماعی و جذب اعتبارات مورد نظر است.
صالحی تصریح کرد:باید علاوه بر آسیب های ملی، آسیب های اجتماعی اولویت دار این استان در شورای مذکور مطرح شود تا بتوانیم اعتبارات مورد نیاز برای کاهش و حل این معضلات جذب کنیم.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی خواستار ارائه آمار دقیق از وضعیت آسیب های اجتماعی تا پایان سال گذشته شد و ادامه داد:با توجه به این که باید وضعیت کلان استان سنجیده شود، قوت ها و ظرفیت های استان هم یادآوری شود و این که استان چه جایگاهی در حوزه آسیب های اجتماعی دارد تا بتوانیم راهکارهای مناسبی را ارئه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار